Karadeniz Teknik Üniversitesi Forumu - Forum KTÜ Foruma Hoş Geldiniz.
Toplam 9 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 9 arasi kadar sonuc gösteriliyor
  1. #1
    Altın Üye
    Üyelik tarihi
    13.Ağustos.2009
    Mesajlar
    1,029
    Üye No
    682
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Smile MinİBÜslerde yaşanan komik olaylar

    Minibüslerde yaşanan komik olaylar
    Yolcu müsait bi yerde inmek ister ama dili sürçer:
    - Şoför bey mübarek bi yerde inebilir miyim?
    - Şu ilerdeki caminin önünde bırakayım teyze seni...
    .................................................. .......................................
    Oğlum bu Eminönü'nden geçer mi?
    - Yok teyze biz Taksim'e çıkıyoruz.
    - Hah tamam oğlum siz gidin ben gelmeyeceğim.
    .................................................. .......................................
    Yolcu:
    - Abi Heykel'e çıkıyo mu?
    Şoför:
    -Yok abi yanından geçiyo.
    .................................................. ......................................
    Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir:
    - Kızım şurdan bir kişi uzatır mısın?
    - Ben kız değilim!
    - Amaaaan ne bileyim kız mısın dul musun uzat işte.
    .......................! .................................................. ...............
    Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı aklıma
    gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi. Apar topar
    bindim. Şoföre parayı uzatıp
    - Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme bakıp:
    - Abi bu Bakırköy'e gider' diye cevap verdi! İşte o an benim ve şoförün
    bittiği andı.
    .................................................. .......................................
    - Mükemmel bir yerde inebilir miyim?
    Yolcunun kafası karışık sanırım kendisi de dolmuşdakilerle birlikte güler
    söylediğine şoför kadını indirirken:
    - Buyrun size layık değil ama!
    .................................................. .......................................
    Yolcu müsait bi yerde inmek ister ama dili sürçer:
    - Müsait bi yerde iner misiniz?
    Şoför:
    - Niye sen mi kullancan???
    .................................................. ....................! ...................
    Rumeli-Hisarüstü otobüsüyle Taksim'e doğru gidi yoruz. Adamın biri
    Beşiktaş dolaylarında gayet aceleci bir tavırla:
    - Kaptan orta kapıyı rica edebilir miyim?
    Bizim şoför olaya hakim:
    - Tabi abi ayıp ettin. Al götür senden kıymetli mi...
    .................................................. .......................................
    İstanbul'dayiz... Dolmuşa bindik dolmuş doldutam kalkıcak elemanın biri
    açtı kapıyı. İçerde tıkış tıkış oturmuşuz önde 3 kişi arkada 4 ... Eleman
    hala bir umut sordu:
    - Kaptan yer var mı?
    Şoför de arkasını dönüp cevap verdi:
    - Bilmiyorum üst kata bi bak ba kalım...
    .................................................. .......................................
    Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi. Tam o anda kavga
    ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş minibüse
    bindi.Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı. Çocuklardan biri şoföre
    parayı uzattı:
    - Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?




  2. #2
    Süper Üye
    Üyelik tarihi
    18.Kasım.2008
    Mesajlar
    488
    Üye No
    4
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    Pek dolu olmamasına rağmen minibüs hareket etmek üzereydi. Tam o anda kavga
    ettikleri her hallerinden belli olan iki arkadaş minibüse
    bindi.Birbirlerinin yüzüne bile bakmıyorlardı. Çocuklardan biri şoföre
    parayı uzattı:
    - Abi bir öğrenci bir de hayvan alır mısın?

    bu çok iyi

    Ormanda büyüyen adam azgini
    Çarsida pazarda seyran begenmez
    Medrese kaçkini softa bozgunu
    Selam vermek için insan begenmez

    Bir odasi vardir gayet küçücek
    Kendi akli sira keyf yetirecek
    Bir çanagi yoktur ayran içecek
    Kahveyi bulunca fincan begenmez

  3. #3
    Çalışkan Üye
    Üyelik tarihi
    02.Şubat.2009
    Mesajlar
    118
    Üye No
    116
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    Arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçlı delikanlıya seslenir:
    - Kızım şurdan bir kişi uzatır mısın?
    - Ben kız değilim!
    - Amaaaan ne bileyim kız mısın dul musun uzat işte.

    bu olaya rastladım ben bi gün benimde başıma gelcek korkuyorum

  4. #4
    Altın Üye
    Üyelik tarihi
    13.Ağustos.2009
    Mesajlar
    1,029
    Üye No
    682
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    nasıl senn başınada geldi




  5. #5
    Çalışkan Üye
    Üyelik tarihi
    02.Şubat.2009
    Mesajlar
    118
    Üye No
    116
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    yok ya bana gelmedi ama aynı dolmuşta olduğum bi elemana olmuştu arkada kriz geçiriyodum banada yaparlar diye bi süre hep en arkada oturmuştum

  6. #6
    Altın Üye
    Üyelik tarihi
    13.Ağustos.2009
    Mesajlar
    1,029
    Üye No
    682
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    :d:d:d:d:d




  7. #7
    Bağımlı Üye
    Üyelik tarihi
    21.Ağustos.2009
    Yaş
    28
    Mesajlar
    287
    Üye No
    787
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    süperler ellerine sağlık

  8. #8
    Azimli Üye
    Üyelik tarihi
    03.Eylül.2009
    Mesajlar
    71
    Üye No
    959
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    Eve gitmek üzere Bakırköy dolmuşu bekliyordum. Sigaramın kalmadığı aklıma
    gelince önünde durduğum Tekel bayiine girecekken minibüs geldi. Apar topar
    bindim. Şoföre parayı uzatıp
    - Bir Monte Carlo' dedim! Adam birkaç saniye yüzüme bakıp:
    - Abi bu Bakırköy'e gider' diye cevap verdi! İşte o an benim ve şoförün
    bittiği andı.



    emeğine sağlık
    süper yaaa)
    Bir insana zorla sevdiremezsin kendini, Bana güven diyemezsin. O bunu hissetmiyorsa, tek bir söz söyleyebilirsin: 'Sen bilirsin'...

  9. #9
    Altın Üye
    Üyelik tarihi
    13.Ağustos.2009
    Mesajlar
    1,029
    Üye No
    682
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    teşekkürr ediyorumm





 

Konu Bilgileri

Bu Konuya Gözatan Kullanıcılar

Şu anda 1 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (0 kayıtlı ve 1 misafir)

     

Bu Konu için Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
bu sitede yazılanların tümü, üyelerimizin kişisel bilgi, yorum ve düşüncelerinden oluşur. doğruluk garantisi yoktur. türkiye cumhuriyeti kanunlarında yazılı olan ne varsa ilgili tüm kanunlar burada da geçerli olup aksi davranışlar ilgili üyeyi bağlamaktadır. üyelerin kaydettiği yazıların tüm hakları ve aidiyetleri forum ktü'ye devredilmiş sayılır. sitede yayımlanan özgün içerikli yazıların kaynak gösterilmeksizin başka bir yerde yayınlanması doğru değildir. bunu yapan tosundur. bu şekilde yürütülmesi durumunda iş bu kişi karadeniz teknik üniversitesi fatih kampüsünde ikinci öğretimlerin ders çıkışı esnasında bir gece vakti kurtlara yem yapılacaktır. bundan doğacak herhangi bir sorunda yüce güçlere telgraf çekilecektir ve bütün sınavlarından ff alması gibi lanetlere maruz kalabilecektir. hukuki gereksinimler haricinde üyelerimizin her türlü bilgileri sevimli hayalet casper'ın korumakla yükümlü olduğu "forum ktü kozmik odası"nda saklı tutulur, gerçek bilgileri verilemez. sigara içmeyin ciğerlerinize yazıktır.
-copyright © 2008-2015 forum ktü-

Yukarı Git